reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Karvaš

Martin Karvaš

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Niečo na zamyslenieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Neutrálny týždeň v LIDLI

Martin Karvaš

Neutrálny týždeň v LIDLI

Keby som pristupoval k Lidlu ako tento reťazec k náboženskej neutralite,tak by som ich musel požiadať o to, nech si vymažú svoje logo.

  • 3. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 872x
  • 53
10 momentov, ktoré ma zaujali, ale aj dobre pobavili

Martin Karvaš

10 momentov, ktoré ma zaujali, ale aj dobre pobavili

Cestovanie prináša aj veľa zážitkov a momentov, ktoré vás zaujmú, prinútia zamyslieť sa, či dokonca dobre pobavia. Do tohto fotoblogu som vybral 10 z množstva takýchto momentov, ktoré som zachytil počas svojich tripov.

  • 21. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 563x
  • 1
2016: Slovenská odysea

Martin Karvaš

Politika 2016: Slovenská odysea

Píše sa rok 2016...KDH sa nedostalo do parlamentu. Nikto si však nevšimol, že by Figeľ za to vyvodil zodpovednosť, podobne ako si voliči za tie 4 roky nevšimli ani jeho prítomnosť v parlamente.

  • 13. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 966x
  • 3
Voľkot 2016

Martin Karvaš

Politika Voľkot 2016

Dnes pán prezident ako aj viacero politických predstaviteľov dokázal, že im chýba akýsi komplexný pohľad a politická predvídavosť. Zdá sa, že sa vôbec nepoučili z volieb do VÚC, po ktorých sa stal Marián Kotleba županom BB kraja.

  • 7. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 506x
  • 0
Sifón, nie je iPhone !

Martin Karvaš

Sifón, nie je iPhone !

Prednedávnom sa ku mne dostala informácia, ktorá rezonuje dodnes(klasická kauza, všetko je v pohode, nič sa nedeje), že Ministerstvo školstva SR zabezpečilo pre naše školy nové sifóny za cca 270 eur.

  • 9. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 0
reklama
Ja a Peru, môj krátky príbeh (4. zo 4. častí)

Martin Karvaš

Ja a Peru, môj krátky príbeh (4. zo 4. častí)

Vyvrcholenie môjho cestopisného fotoblogu s príbehom :)

  • 11. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 789x
  • 0
Ja a Peru, môj krátky príbeh (3. zo 4. častí)

Martin Karvaš

Ja a Peru, môj krátky príbeh (3. zo 4. častí)

V poradí už tretí diel, ktorý má skôr charakter fotoblogu. Samozrejme je v ňom zahrnutý aj môj príbeh so skúsenosťami a poznatkami, ktoré som nadobudol. Takže poďme spolu poznávať ďalšie hodnotné miesta Peru.

  • 2. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 0
Ja a Peru, môj krátky príbeh (2. zo 4. častí)

Martin Karvaš

Ja a Peru, môj krátky príbeh (2. zo 4. častí)

Pokračovanie môjho príbehu bohaté na obrazovú prílohu :)  Predošlá časť: http://karvas.blog.sme.sk/c/371456/ja-a-peru-moj-kratky-pribeh-1-zo-4-casti.html

  • 25. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 2
Ja a Peru, môj krátky príbeh (1. zo 4. častí)

Martin Karvaš

Ja a Peru, môj krátky príbeh (1. zo 4. častí)

Mojím zámerom nebolo napísať odbornú štúdiu o danej krajine a kultúre. Vyfarbiť ju pozitívne, alebo negatívne. Je to len krátky príbeh plný skúseností a zážitkov mladého cestovateľa. Každá krajina má predsa svoje čaro a určité stereotypy kultúry, ktorými je charakteristická. No každý zažije ten svoj príbeh, ktorý ma vlastné špecifiká. Rád sa s vami podelím o ten môj...

  • 20. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 279x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu